Αστεία emails, ανέκδοτα και πολύ γέλιο

Google
 
Web emailakia.blogspot.com
09 October 2006
η λίστα της αρκούδας
Μια φήμη κυκλοφορεί στο δάσος ότι μια αγριεμένη αρκούδα έχει κάνει μια λίστα, στην
οποία έχει βάλει όλα τα ζώα τα οποία πρόκειται να κατασπαράξει. Έντρομα τα ζώα αρχίζουν
και πανικοβάλλουν το ένα το άλλο.
Οι μέρες περνάνε, οι επιθέσεις ακόμα δεν έχουν ξεκινήσει και τα νεύρα όλων των ζώων έχουν
σπάσει. Κάποια από αυτά δεν θέλουν να ζουν πλέον με την αβεβαιότητα και παίρνουν την
απόφαση να πάνε στην αρκούδα.
Πρώτη πάει η αλεπού:
- Αρκούδα, έμαθα ότι έχεις μια λίστα με τα ζώα που θα κατασπαράξεις. Είναι αλήθεια;
- Ναι, έτσι είναι, απαντάει η αρκούδα.
- Και δεν μου λες, είμαι κι εγώ μέσα στη λίστα; Από περιέργεια ρωτάω δηλαδή, γιατί
αποκλείεται να θέλεις να κατασπαράξεις ένα πανέξυπνο ζώο σαν κι εμένα!!!
- Για κάτσε να τσεκάρω... Αλφα, αλεπού, ναι μέσα είσαι. Και μια που σε βρήκα μπροστά
μου, έλα εδώ!! Χραπ, της τρώει το κεφάλι, πάει η αλεπού.
Μόλις μαθεύτηκε το γεγονός, γίνεται συμβούλιο των ζώων και αποφασίζεται να πάει το
λιοντάρι να αντιμετωπίσει την αρκούδα:
- Εγώ είμαι ο βασιλιάς των ζώων, ο πιό δυνατός από όλα τα ζώα. Αποκλείεται η αρκούδα να τολμήσει να φάει εμένα!!!
Ξεκινάει λοιπόν, συναντάει την αρκούδα και της λέει με θράσος:
- Γειά σου αρκούδα. Λοιπόν, πες μου αν έχεις και εμένα στη λίστα και γρήγορα
- Ι, κ, λ, λιοντάρι. Ναι, μέσα είσαι φίλε!
- Όχι ρε γαμώτο, λέει το λιοντάρι που κότεψε μπροστά στην τεράστια αρκούδα. Εγώ που
είμαι ο βασιλιάς, που δεν τολμάει κανείς να μου κουνηθεί, που έχω τρομάξει όλα τα ζώα
του δάσους, να πεθάνω από μία αρκούδα;;; Δεν θέλω να ταπεινωθώ μπροστά στους άλλους.
Ό,τι είναι να κάνεις καντο τώρα που δεν μας βλέπει κανείς...
Παπ, με μια δαγκωνιά, πάει και το λιοντάρι. Μετά από λίγη ώρα μπαίνει μέσα και ο λαγός:
- Αρκούδα, κυκλοφόρησε η φήμη και το ξέρουμε πιά όλοι. Ας τελειώνει εδώ η ιστορία.
Είμαι κι εγώ στη λίστα;
- Ι, κ, λ, ναι, είσαι.
- Να σου πω κάτι, μπορείς να με σβήσεις;
- Ναι αμέ!
το καταχώρησε ο Plakatzis @ 9:42 AM  
0 γελάκια:

Post a Comment

<< Αρχική σελίδα (Home)
 
Σφύρα κλέφτικα introduce us to the world ;-)
add to del.icio.us Digg it! Furl this! add to reddit!

 

Προτείνετε Links

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

About Blog
..οτι λαμβάνω κάθε μέρα μέσω email. Φοβερά ανέκδοτα, αστεία ανέκδοτα με πολύ γέλιο, πλάκες, φωτογραφίες και πολλά άλλα καλά!
Προηγούμενα Post
Ψάχνεις κάτι παραπάνω;
e-laughs-jokes-fun
Σύνδεσμοι
Πρέπει να το δεις
Templates by
Free Blogger Templates



Eurolife EFG Ασφαλιστική
Ελληνικό Web directory
GreekBloggers.com
Humor blogs Λογιστικά, ΛΟΓΙΣΤΙΚΑ, ΛΟΓΙΣΤΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ, Λογιστικό γραφείο, αργυρουπολη, αργυρούπολης, ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ, ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗΣ

Αν κάποιος ή τα πνευματικά δικαιώματα κάποιου θίγονται παρακαλώ να με ενημερώσετε.